Popoln nadzor nad poslovanjem

Za enostavno upravljanje blagajne mintPOS smo razvili spletno pisarno, oz. web-office. V spletni pisarni preprosto prilagodimo uporabo blagajne mintPOS našim željam, urejamo šifrante, pripravljamo analize in poročila, pišemo račune iz dobavnic, kreiramo ponudbe, cenike, določamo popuste, prevzemamo zalogo, ... in to tako, da ne motimo dela na blagajni.

Paketi po vaši meri od 10€ / mesec

Dostopen od koderkoli 24/7/365

Spletno pisarno lahko uporabljamo na kateremkoli računalniku oziroma tablici, ne nujno na istem, kjer je naložena blagajna mintPOS. Tako z administrativnim delom ne motimo prodaje v trgovini ali lokalu. Predvsem pa nam tak način omogoča stalen pregled nad celotnim poslovanjem v vseh naših trgovinah in lokalih.

Za odlično in enostavno obvladovanje prodajnega poslovanja

note

Šifranti artiklov

note

Vodenje zalog s prevzemi
in karticami artikla

note

Izdelava e-računa


note

Izdelava ponudb in predračunov, dobavnic, računov

note

Analize in pregled podatkov
v realnem času

note

Pregled podatkov in priprava
poročil za računovodstvo

Avtomatska sinhronizacija podatkov med blagajno in spletno pisarno

Spletna pisarna je na voljo v povezavi z blagajno mintPOS ali kot povsem samostojna aplikacija. V povezavi z blagajno, spletno pisarno prejmete popolnoma brezplačno. Sinhronizacija med spletno pisarno in blagajno poteka neprestano in brez dodatnih stroškov. Samostojna aplikacija mintPOS Web-Pisarna je primerna za vse, ki pri svojem poslu ne podpirate maloprodajnega poslovanja z gotovino, temveč opravljate veleprodajo s poslovnimi partnerji.